Peluang Terbaik Untuk Mereka Yang Mencari Part Time Job di Malaysia

Assalammualaikum dan hi semua !!

Wah lama giler iolss tak update blog. 3 tahun dah wei 😓. Ok takpe2, kita teruskan keazaman di tahun 2023 untuk konsisten menulis selepas ini. And today, saya nak story mory tentang buat Part Time Job di Malaysia.


Kalau korang nak tahu, saya ni pun sebenarnya antara yang tercari2 idea untuk buat Part Time Job suatu masa dahulu, walaupun masatu saya sudah ada kerja yang stabil sebagai seorang Engineer. 


Hah, gambar atas tu masa saya attend kelas baking cake & pastry . Masani anak baru seorang. Time ni konon2 nak buat part time job lah dengan ambil tempahan roti, kek or pastry.  


Tapi saya give up! Tahu sebab apa? Sebab saya rasa susah sangat nak uruskan kerja2 membasuh perkakas baking , ditambah masatu saya ada anak kecil. Maka niat untuk buat Part Time Job tergendala buat sementara waktu. 


Hah tengoklah si boboiboy ni, muka puas hati lepas dapat paw coklat 
dari ummi nya. Masa ni saya tengah cairkan coklat.

Ok dipendekkan cerita, macam2 lah kelas saya masuk demi untuk memenuhi hasrat untuk buat part time job, sampailah akhirnya saya berjumpa dengan Bisness Shaklee. 


Uolls boleh baca pengalaman saya di sini  : (Kenapa Saya Pilih Bisness Shaklee??)


Sebenarnya, untuk tahun 2023 ni kan...keperluan untuk melakukan Part Time Job seolah macam jadi new norma ke atas setiap individu tak kisah lah yang bekerja biasa2 mahupun yang bekerja di bidang Professional.  Uolls rasa mcm mana?


Yerlah,  selepas berlakunya Pandemik, now di era Endemik, semua harga barang melonjak naik! Harga rumah, harga kereta, harga makanan, harga itu ini. Termasuk lah harga tiket penerbangan ke luar negara. Kalau dulu, saya boleh pergi London naik Qatar Airways dengan hanya RM 1.8k sahaja, la ni .. semua tiket RM3k ke atas. Fuh! 


Sedangkan setiap dari kita, surely ada IMPIAN yang kita nak capai kan? Tetapi percayalah, dengan hanya bergantung kepada gaji semata2, mungkin agak sukar untuk kita tunaikan impian kita satu persatu.


Maka di sinilah , perlunya untuk kita cari extra income @ buat Part Time Job. Tapi persoalannya, apa part time job yang sesuai kita lakukan yer??


Macam2 PILIHAN pekerjaan ada sebenarnya di Malaysia ni, tinggal rajin tak rajin je, korang.

Cuma yerlah.. kalau untuk keadaan saya, seorang isteri & mak yg ada anak kecil, saya akan usahakan untuk buat bisness as my part time income


Saya tak boleh nak kerja cleaner ke, kerja di kedai makan ke, kerja cashier ke, kerja promoter ke, kerja pelayan restoran ke.. sebab semua itu terikat dengan majikan.


Dahler kita ni bekerja makan gaji, terikat dengan majikan, nak cari part time income pun, nak terikat dengan majikan lain pula. Fuh no no no ! A big NO!


Dan untuk buat bisness pula, as for my part time income .. saya akan pastikan semua ciri2 di bawah memenuhi check point saya : 

❤ Kos nak mula rendah

❤ Flexible - boleh buat kat mana2 walaupun balik kampung, sedang bercuti dsb

❤ Income unlimited (means tak ada restricted), dan senang nak dapat duit cash tu

❤ Tak perlu nak sewa kedai, upah pekerja dsb

❤ Tak perlu ada MOQ, limit sekian2 untuk mula berniaga

❤ Mesti fun n serasi dgn jiwa wanita saya. hehheh


Agak2, apa bisness part time yang memenuhi ciri2 di atas? Rasa2nya ada ke? 😁


Hah, ni berita baik untuk semua! Ada guys! Ada peluang untuk mereka terutama para wanita yang mencari part time job yg FUN tetapi boleh beri pulangan yang lumayan kepada kita! Dan semua ciri2 yang saya sebutkan di atas ada dalam bisness ini.


Ianya adalah bisness part time in MOBILE SPA. Yess bisness yang enjoy, fun (dapat spa kan muka orang n boleh ke muka sendiri juga, hehe) dan boleh dapat income cash hari2 wei. 


Tak percaya?? Tengok je lah gambar2 kat bawah.





 



Sebenarnya ada banyak giler testimony ahli team BOTG Spa kami yang buat cash hari2 dengan Projek Mobile Spa BOTG.

Ok Later, saya akan tulis lebih details lagi tentang bisness Mobile Spa di bawah Projek BOTG. Kenapa korang berbaloi sangat join kursus SPA di bawah BOTG ni.


Oh yer, boleh juga baca posting sahabat blog saya tentang Part Time Job di Malaysia,  di sini ➡️  Part Time Job Mobile Spa

Meanwhile, kita kasi hashtag je dulu yer 😀


#kursusspamurah #spashaklee #mobilespa #mobilespamalaysia #kelasspaonline



TAWARAN MEMULAKAN PERNIAGAAN SPA TANPA KEDAI dengan MODAL yang SANGAT KECIL WALAUPUN TIADA ASAS atau PENGALAMAN LANGSUNG


Hubungi: www.wasap.my/60136971176


Puan Ainul Shahrazad binti Ab Razak
Certified Trainer & Founder B.O.T.G Mobile Spa
Pemilik dan Pengusaha Ainul D Secrets Beauty & Spa
+6013-697 1176
ainul83@yahoo.com

FB: Ainul Shahrazad

IG: ainul_shahrazad










5 comments:

  1. Bisnes mobile spa memang high demand 😍

    ReplyDelete
  2. Hari2 boleh buat duit dgn bisnes mobile spa🤩💸

    ReplyDelete
  3. Bisnes mobile spa memang awesome 👍

    ReplyDelete
  4. Since sekarang ramai wanita yang malas nak g spa, demand servis spa kat rumah sendiri tu tinggi. So sape yang buat part time job mobile spa ni memang masyukkkk....

    ReplyDelete
  5. Seronoknya buat extra income dgn part time job.. Mobile spa ni sangat ok untuk kaum wanita.

    ReplyDelete

Projek Beauty On The Go and Blogger Themes.