Sunday 22 October 2017

THE WALKING BEAUTY | KURSUS SPA BERGERAK TANPA KEDAI

THE WALKING BEAUTY | KURSUS SPA BERGERAK TANPA KEDAI

Image may contain: text


Zaman sekarang ni nak mulakan apa-apa perniagaan semua perlukan duit! Dah tu, modal yang diperlukan juga besar. Mana ada lagi yang murah dan percuma!

Betul ke masih wujud lagi perniagaan yang memerlukan kita mengeluarkan modal yang rendah tapi boleh beri pulangan yang sgt besar?

Hah, RAHSIA yang BUKAN LAGI RAHSIA!

Kini Projek The Walking Beauty menawarkan KURSUS SPA BERGERAK TANPA KEDAI khas untuk wanita yang berminat dalam bidang kecantikan dan kesihatan.

Terutama bagi wanita yang teringin untuk membuka serta memiliki sebuah SPA atas nama mereka sendiri.

Objektif The Walking Beauty JELAS.

Misi Projek ini adalah untuk membantu golongan wanita yang sedang tercari-cari sebuah perniagaan yang MUDAH, SIMPLE dan juga FUN, tapi at d same time, mampu memberi pulangan yang sungguh luar biasa.

Apa Keistimewaan Kursus SPA di bawah Projek The Walking Beauty (Natural Home Spa / Mobile Spa)
??

Sebenarnya berbeza sangat jika anda pergi kursus SPA, tetapi hanya melihat demo yang dilakukan VS anda pergi kursus SPA yang anda sendiri lakukannya (100% latihan praktikal).

Di TWB, anda akan 'dipaksa' untuk membuat latihan berulang-ulang kali sehingga anda pandai dan mahir. Walaupun training yang kami sediakan ini mungkin tidak mengambil masa yang lama (sehari sahaja dan 2 - 3 jam), tetapi kami jamin anda akan menjadi PAKAR kerana latihan yang diberi adalah latihan secara 'hands on.' Latihan yang sangat PRAKTIKAL dan MUDAH.

Anda juga akan dibenarkan untuk access to secret group kami yang besar dan meriah! Di dalam secret group kami ini, anda akan kenal lebih ramai orang yang berlainan latar belakang pekerjaan (ada yang Engineer, Akauntan, Cikgu, bekas Engineer, bekas Cikgu, pelajar, suri rumah dll.)

Anda tidak akan keseorangan! Anda sentiasa di dalam kumpulan sokongan (support group) walaupun masing-masing memiliki SPA sendiri.

Anda juga akan diajar untuk pandai menyediakan rawatan kecantikan dan kesihatan luaran serta dalaman yang pelanggan suka.

Bahkan anda akan diajar RAHSIA, TEKNIK dan STRATEGI BUAT DUIT HARI-HARI.

TAWARAN MEMULAKAN PERNIAGAAN SPA TANPA KEDAI dengan MODAL yang SANGAT KECIL WALAUPUN TIADA ASAS atau PENGALAMAN LANGSUNG


Hubungi:

Puan Ainul Shahrazad binti Ab Razak
Pengasas The Walking Beauty (TWB)
Pemilik dan Pengusaha Ainul D Secrets Beauty & Spa
+6013-697 1176 / +6019-697 1176
ainulshahrazad@gmail.com
FB: Ainul Shahrazad Ab Razak
IG: THE_WALKING_BEAUTY_ (Ainul Shahrazad)

1 comment: